Wednesday, January 4, 2012

Butik Pengantin Shahira

Tuan butik tak suruh promote pon butik dia...(hehehhee)
Tapi aku nak ckp pelamin dia MEMANG CANTIK!!
Aku mampu tengok jela....kawennye xtau bile...
Butik nie baru bukak kot n ade buat PROMOSI kalau tak silap aku la...
Korang2 yang nak kawen tu bley la p usha pelamin kt


p/s : tuan butik jgn marah yeeeee :P

9 comments:

xwormz said...

lame lg kot nk usha..hehehe

Cik Galaticos Cipot said...

hahahahha..
sabor jela

xwormz said...

haha..
cik cipot da nk kawen ke..?

Cik Galaticos Cipot said...

belom la worm....
lammmmmbaaatttt lagi...
xdpt dikesan lagi bakal laki
xtau p mana

xwormz said...

hehehe..
la main nyorok² plak ke..?
eh cube tgk kat blakang pelamin tu..
ade tu kat situ..
hehehe..

Cik Galaticos Cipot said...

klau ade blakang tu pon mesti bapok..
nyah gituuu

fqemo said...

mesranya korang berdua ni.. :D

Cik Galaticos Cipot said...

da momo xnk bermesra ngn aku da skarang...
aku bemesre la ngn org laen :((

xwormz said...

uhuk~
adeh..
incik fqemo ade la..

Wednesday, January 4, 2012

Butik Pengantin Shahira

Tuan butik tak suruh promote pon butik dia...(hehehhee)
Tapi aku nak ckp pelamin dia MEMANG CANTIK!!
Aku mampu tengok jela....kawennye xtau bile...
Butik nie baru bukak kot n ade buat PROMOSI kalau tak silap aku la...
Korang2 yang nak kawen tu bley la p usha pelamin kt


p/s : tuan butik jgn marah yeeeee :P

9 comments:

xwormz said...

lame lg kot nk usha..hehehe

Cik Galaticos Cipot said...

hahahahha..
sabor jela

xwormz said...

haha..
cik cipot da nk kawen ke..?

Cik Galaticos Cipot said...

belom la worm....
lammmmmbaaatttt lagi...
xdpt dikesan lagi bakal laki
xtau p mana

xwormz said...

hehehe..
la main nyorok² plak ke..?
eh cube tgk kat blakang pelamin tu..
ade tu kat situ..
hehehe..

Cik Galaticos Cipot said...

klau ade blakang tu pon mesti bapok..
nyah gituuu

fqemo said...

mesranya korang berdua ni.. :D

Cik Galaticos Cipot said...

da momo xnk bermesra ngn aku da skarang...
aku bemesre la ngn org laen :((

xwormz said...

uhuk~
adeh..
incik fqemo ade la..